Tallk?

Středa Září 7 17:12:04 CEST 2005

> proc krome mobile-speaku nedodava i mluvici program TALLK,
> ktery je pry levnejsi?

Pojem "TALLK" mi nic neříká. Máte-li na mysli program TALKS, pak bych si
jednak nebyl jist tím, že je levnější, a navíc nebyl vloni v létě
k dispozici s českým hlasem, proto jsme zvolili program Mobile Speak.

> A jaky konkretne ted dodavaji resp.. do konce roku budou dodavat ozvucene
> mobily a s jakym prislusenstvim?

V základní sadě je nyní telefon Nokia 3230, na objednávku lze dodat i jiný
model telefonu (běžně Nokia 6670, 6630 či 6681). Sada obsahuje kromě
programu Mobile Speak též programy MP3 Přehrávač a Rozpoznání barev, co se
hardware týče (náhlaví souprava, propojovací kabel apod.), závisí vždy na
konkrétním modelu telefonu a jeho standardní výbavě. Vzhledem k tomu, že
Nokia 3230 je v prodeji teprve od července a žádná úžasná novinka na obzoru
není, tak lze předpokládat, že se tato nabídka do konce roku měnit nebude.

Několik dalších informací je též k dispozici na adrese

    http://www.galop.cz/novinky.htm,

webové stránky věnované speciálně programu Mobile Speak a ozvučeným
telefonům se připravují.

S pozdravem

Michal Jungmann
GALOP sro.

> [...]
>                                                                      jaky
konkretne ted dodavaji resp.. do konce roku budou dodavat ozvucene mobily a

S pozdravem a diky

Marek Durila