Filezilla server se nemuze pripojit

Michal Suchý suchy.michal na tiscali.cz
Středa Září 7 15:40:22 CEST 2005

Ahoj fandové. Na jedné stránce jsem si našel IP adresu svého připojení na
internet, které používám. Je to připojení ADSL a ve jméně počítače je
nakonci broadband2.iol.cz. IP adresu jsem zadal do řádku pro adresu při
připojování na server, ale Filezilla server se nemůže připojit. Ukazujeto
tam, že se nelze připojit v Angličtině a pod tím opakování za 5 sekund a
pořád to nejde. Na standartní adresu 127.0.0.1 se připojím bez problémů.
Nevíte, kde může být chyba. Napište mi, jestli vůbec můžu používat ftp
server s ADSL připojením. Zdraví Michal.