Chyp

Peter Gombarik msp na chello.sk
Středa Září 7 15:39:49 CEST 2005

Zdravím,

Nie, nieje to dôvod k nespokojnosti, len mi to ponajprv nebolo jasné a preto
som sem ten dotaz dal. Ale za vysvetlenie dík!!!
P.

Masazny salon Peter
Sevcenkova 13, 851  01, Bratislava
Tel: +421 905 602558
E-mail: msp na chello.sk

-----Original Message-----
From: Maiser na tereza.fjfi.cvut.cz [mailto:Maiser na tereza.fjfi.cvut.cz] On
Behalf Of Zdeněk Bajtl
Sent: Wednesday, September 07, 2005 1:12 PM
To: Pro fanousky vypocetni techniky
Subject: Re: Chyp

Zdravím,
je to v pořádku. Bude to tak i do budoucna.
Dozvěděli jsme se to při přebírání příloh v kanceláři distribuce Vogel
Burda, která vydává a rozšiřuje Chip. Proč tomu tak je, nám neřekli. Jenom,
že to tak bude do budoucna.
Nevím, jestli je to ale důvod k nespokojenosti, jde o dvouvrstvé DVD s
kapacitou 8GB... je to zřejmě trend, většina velkých časopisů, zabývajících
se informatikou, dnes dává přílohy na DVD. Je to prostě pro ně výhodnější,
mnohem více dat za zhruba stejnou cenu.
našel jsem v Chipu on-line něco jako
vysvětlení, proč už jenom DVD, čtěte na
http://www.chip.cz/dvd/
článek "Dvouvrstvý DVD s kapacitou 8 GB".

ZD

Dne středa 7. září 2005, 12:26, Peter Gombarik napsal:

PG> Zdravím fandovia,

PG> Neviem prečo, ale posledné číslo časopisu Chyp mi prišlo len dvd. Je
PG> to v poriadku, alebo sa stala chyba v redakcii?
PG> P.

PG> Masazny salon Peter, Sevcenkova 13, Bratislava
PG> Tel: 0905/602558
PG> E-mail: msp na chello.sk

"wŽf?Ş4ŕŰ]×MÓ?Ó¤ś?­Ťn?ŚˇzˇiŠ?řşĘĘk˛×˘c}śÚ˙zÇ