Chyp

Zdeněk Bajtl bajtl na braillnet.cz
Středa Září 7 13:11:50 CEST 2005

Zdravím,
je to v pořádku. Bude to tak i do budoucna.
Dozvěděli jsme se to při přebírání příloh v kanceláři distribuce Vogel Burda, která vydává a
rozšiřuje Chip. Proč tomu tak je, nám neřekli. Jenom, že to tak bude
do budoucna.
Nevím, jestli je to ale důvod k nespokojenosti, jde o dvouvrstvé DVD s
kapacitou 8GB... je to zřejmě trend, většina velkých časopisů,
zabývajících se informatikou, dnes dává přílohy na DVD. Je to prostě
pro ně výhodnější, mnohem více dat za zhruba stejnou cenu.
našel jsem v Chipu on-line něco jako
vysvětlení, proč už jenom DVD, čtěte na
http://www.chip.cz/dvd/
článek "Dvouvrstvý DVD s kapacitou 8 GB".

ZD