Pristup na svuj FTP server

Michal Suchý suchy.michal na tiscali.cz
Úterý Září 6 20:52:59 CEST 2005

Ahoj fandové. Chci si udělat na svém počítači FTP server a potřebuju poradit
s jednou věcí. Přes Filezillu server jsem si vytvořil uživatele, v nastavení
jsem zadal IP adresu a nastavil složku, ve které jsou soubory ke stahování.
Samozřejně mám i Filezillu klient. Co mám ještě udělat, abych mohl
přistupovat na své ftp z internetu a kde můžu zjistit přes Filezillu
případně ještě vytvořit adresu na moje ftp? Na internetu jsem si přečetl, že
je Filezilla dobrá a na Živě ji hodně doporučují. Výhodou je, že se taky dá
ve Filezille serveru nastavit při přidání složky, které atributy chci, takže
mi uživatelé, kteří by se připojili na moje ftp, můžou přidávat i soubory,
pokud to povolím. Jinak mé zkušenosti s Filezillou klientem jsou velmi dobré
a taky ho doporučuju. Zdraví Michal.