CSOB pristupnejsi

Marek Salaba salaba na braillnet.cz
Úterý Září 6 13:18:45 CEST 2005

Zdravim.

Pouze chci jenom doplnit Michaluv mail, ze na odkazech se nemusi davat
dvakrat Enter, ale jenom chvilku pockat, nez se stranka nacte.

Totiz ten system ma v sobe asi nejaou frontu na vyrizovani pozadavku
aby se nepretizil. Takze pokud neco odentrujete a nebo odkliknete
mysi, tak pomoci nejakeho skrypru se na strance na chvili ukaze hlaska :
  Váš požadavek byl odeslán do banky.
  Nyní se čeká na vyřízení.
Pro screenreader se v tu chvili ale na strance nic nezmeni a ani se
nenacte nova. To se stane az za nejakiu chvilku - az system vyhodnoti
pozadavek, tak nacte novou stranku.

S pozdravem MAREK SALABA

Původní zpráva "CSOB pristupnejsi"
z 28.8.2005 21:15 od Michal Jelínek :