abi network

Milan Zidek mz_konference na centrum.cz
Pondělí Září 5 18:24:28 CEST 2005

Dne po 5. září 2005 06:38 Štefan Kiss napsal(a):
>    Ahojte!
>
>   Urobil som kontrolu systému cez Adavare a pomocou neho odstránil asi
> 560 objektov a 60 hodnôt v registroch. Ale po štarte systému sa 20
> objektov stále znova obnoví, pričom obnova systému je vypnutá.
doporučuju užitečnou utilitku StartUP nevim přesně kde stáhnout, ale stačí
zagooglovat). Má podobnou funkci jako msconfig. Zobrazuje klíče Run, Run
once, Po spuštění..., umožňuje deaktivovat (či smazat) případně zjistit
JAK7 soubor je vlastně volán.

> Keď som sa
> pozrel do msconfig na kartu po spustení, skutočne sa tam objavila položka
> abi news, ktorá tam predtým nebola.
A předpokládám, že po smazání je tam potom ZASE...

> Poradí mi niekto ako zvládnuť túto situáciu?
No podobnou situaci jsem řešil nedávno u známých - bylo tam TOLIK podobné
havěti, že jsem nakonec PC reinstlaloval a ZABEZPEČIL.

> Resp ako sa v Win XP dostanem do núdzového režimu?
Nouzový režim - Recovery console (konzole pro zotavení). No tak to bych moc
nekoukavému nedoporučoval :-/

Dostane se do ni pomocí instalačního CD.

	Milanz

--
Milan Žídek
ICQ #145427861