abi network

Pondělí Září 5 10:46:52 CEST 2005

Ahoj, Pišta,
skús ešte Spybotom prejsť mašinu, snáď bude na tom lepšie. No teda ale
úctyhodný počet, ešte že to nedopadlo horšie. No a ešte poriadny firewall by
som ti odporučila. Ja som si tiež vravela, ale veď na takú chvíľku po
modeme. No odkedy ho tu mám za tri dni tú mám viac než 50 prístupov
blokovaných a ktovie čo bude ďalej?
Dnes je internet fajn vec, ale príliš nebezpečné pohybovať sa bez
antiviráka, firewallu, ochraných a bezpečnostných programov.
Božka
----- Original Message -----
From: "Štefan Kiss" <stefan.kiss na nextra.sk>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Monday, September 05, 2005 6:38 AM
Subject: Re: abi network

   Ahojte!

  Urobil som kontrolu systému cez Adavare a pomocou neho odstránil asi 560
objektov a 60 hodnôt v registroch. Ale po štarte systému sa 20 objektov
stále znova obnoví, pričom obnova systému je vypnutá. Keď som sa pozrel do
msconfig na kartu po spustení, skutočne sa tam objavila položka abi news,
ktorá tam predtým nebola. Poradí mi niekto ako zvládnuť túto situáciu? Resp
ako sa v Win XP dostanem do núdzového režimu?

    S vďakou

      Števo