dotaz ohledne hlaseni pri otevreni exsploreru

Lubomir Prokes prokes.lubos na quick.cz
Neděle Září 4 19:22:13 CEST 2005

Milí Fandové:
Děkuji Pepovi Drábkovi, vše je již v pořádku.
Všechny srdečně zdraví Luboš Prokeš.

----- Original Message -----
From: "Josef Drabek" <drabek.jos na braillnet.cz>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Friday, September 02, 2005 7:57 PM
Subject: Re: dotaz ohledne hlaseni pri otevreni exsploreru

Luboši,
dej v Ie cttrl+e.
Podrobně menu zobrazení, panel aplikace explorer podmenu a odškrtnout
hledání.

Pepa D.

Milí Fandové.
Obracím se na Vás s následujícím dotazem.
Po otevření Internet Exploreru mi počítač vypisuje následující hlášku:
Vyhledávání pomocí aplikace Internet Explorer
Zvolte kategorii pro vyhledávání:
Najít stránku WWW ALT+w

Předchozí vyhledávání ALT+h

Najít stránku WWW obsahující:

Poskytuje: MSN Search

Hledat

Hledat další položky:
Soubory či složky
Počítače
Osoby
C2004 Microsoft Corporation. Všechna práva vyhrazena.
Podmínky použití
Zkoušel jsem dát použít prázdnou stránku, ale tato hláška se stále objevuje.
Mohl by mi někdo z Vás poradit, jak toto odstranit?
Všechny Vás srdečně zdraví Luboš prokeš.