Re: Dotaz ohledně zobrazení souborů v Průzkumníku

Sobota Září 3 16:03:59 CEST 2005

Ahoj, ja odpovioem len na druhú časť tohoto príspevku. Treba v preferenciách
ctrl p pohľadať v stromovom adresáry vetvu general všeobecné a tabom prejsť
na položku s pripojením. máš nastavené conect. šípkou dole nájdi možnosť
don't conect to the internet a je to.
Božka
----- Original Message -----
From: "JUDr.B.Dohelský" <judr.dohelsky na quick.cz>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Saturday, September 03, 2005 9:07 AM
Subject: Dotaz ohledně zobrazení souborů v Průzkumníku

Milí přátelé,
všechny Vás zde na Fandovi zdravím a dovoluji si k Vám vnést následující
dotaz týkající se zobrazení souborů v Průzkumníkovi.
V současné době ve svém počítači používám operační systém Windows 98, Druhé
vydání, přičemž při práci se soubory nejraději používám Vám všem známého
Průzkumníka. Nedávno u mně byl na návštěvě kamarád a instaloval mi interní
modem, který nyní používám jako náhradu za externí modem, který mi nedávno
zničila bouřka. Při tom mi zřejmě nechtěně přenastavil okno, popřípadě
zobrazování souborů v Průzkumníku, a to tak, že když nyní spustím
Průzkumníka, a poté se tabulátorem přepnu do druhého okna, kde hledám
příslušný soubor, hledané soubory se mi zde nezobrazují. Přitom v menu
Zobrazení mám mimo jiné nastaveno "Podrobné zobrazení". Jsem totiž zvyklý na
to, že se mi při prohlížení příslušného souboru kromě jeho názvu zobrazí též
údaje o jeho velikosti či a datu vytvoření, tak jako je tomu například v TC.
Nevíte, jak by se dala konfigurace, popř. okna v Průzkumníku pnenastavit
(vrátit) do původního nastavení?
A dále bych se ještě rád zeptal na toto:
Před časem jsem si na přehrávání muziky nainstaloval program Winamp, resp
jeho verzi 2.91, protože mi v současné době nejépe vyhovuje. Avšak při jeho
spuštění se program pořád chce připojovat k Internetu. Nevíte prosím někdo,
jak tomu zabránit, resp. kde je třeba co přenastavit, aby tento problém
odpadl?
Předem děkuji za rady či poskystnuté informace a jsem s přátelským pozdravem
Bohouýš