Re: snížení bytrape ve wavu

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Pátek Září 2 21:19:23 CEST 2005

Hezký večer, vždy se snažím čtenářům nabídnout tu nejlepší variantu
zadarmo a proto Vám můžu doporučit program Audacity, který je free pod
licencí GPL a dají se s ním dělat takřka kouzla. Audacity slouží k
editaci zvukových souborů všech možných i nemožných formátů, ke
střihu, obsahuje efekty a další nezbytnosti. Rozhraní je v češtině!

Domovské stránky: http://audacity.sourceforge.net/
stáhnout: http://puzzle.dl.sourceforge.net/sourceforge/audacity/audacity-win-1.2.3.exe

S tímto editorem snadno otevřete mp3 soubor a převedete ho na nižší
bitrate. Pane Láďo, psal jste, že potřebujete převést mp3 na nižší
datový tok. Toho docílíte jedině zpětným převodem do wave a následnou
kompresí na nižším bitrate. Zvuk bude ale velmi nekvalitní, protože
těmito kroky dojde již k několikanásobné rekompresi, ale pro použití v
mobilním telefonu to snad bude stačit. Mirek Vít - DJ Slotter.