Cim se lisi placena verze AVG7 od AVG7 free pro domaci uzivani

Pátek Září 2 11:35:35 CEST 2005

Dobrý den,
avg7 free verze se liší hlavně v tom, že aktualizace virové databáze se
stahuje z jiných serverů než u profi verze, takže se klidně může stát, že
pokud server je přetížen, aktualizace se vám nestáhne včas. Grisoft na to
již kolikrát odpovídal v avg konferenci, kde jsem přihlášen, takže z tama
tyto informace mám. Takže by se klidně mohlo stát, že pokud budete mít
naplánovanou automatickou aktualizaci, že se nestáhnne včas kvůli připojení
na server, které se neprovede, protože server bude přetížen.
Já osobně bych vám opravdu doporučil koupit nod32,  sice je to opravdu víc
peněz, to je pravda, ale zase je tam 99% záruka, že máte opravdu zabezpečený
počítač. Avast sice špatný není, jak jsem slyšel, ale není nad nod32. Sám
jsem dlouhou dobu používal  avg7.0, ale ještě mi ani nevypršela licence, a
uuž jsem koupil nod. Stalo se mi, že avg 7 nezachytilo včas proniknutí viru,
sice zabránil jeho spuštění, to jo, ale už jenom to vědomí, že soubor
zůstane někde uložený na disku, tak je něco asi špatně. Mějte se, s
pozdravem Jiří Stojaník.
----- Original Message -----
From: "Miloš Šmíd" <milosmid na volny.cz>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Friday, September 02, 2005 11:20 AM
Subject: Cim se lisi placena verze AVG7 od AVG7 free pro domaci uzivani

Ahoj, Fandové,
rád bych se zeptal na následující:
právě mně končí licence na AVG 7 Profi. Zvažuji co dál ale tak, aby mě to
momentálně moc nestálo a splnilo to účel.
O NODu32, jeho kvalitách i nabídce slevy pro držitele ZTP-P od firmy Proxima
vím, ale přece jen je to hodně peněz, i když tady bylo hodně příspěvků o
tom, že to je opravdu kvalitní antivir.
Prodloužení AVG 7 profi na 24 měsíců stojí 574,40 Kč.
Ale ještě je tady ve hře anglická verze AVG pro domácí užití, která je
zdarma.
Mám nainstalovaný i Avast pro domácí užití také zdarma.
Moje otázka je taková: stačí k zabezpečení počítače free domácí verze? Čím
se liší domácí zdarma verze od těch placených, hlavně v případě AVG7? kromě
toho, že AVG není české a že na ně tuším není možné čerpat technickou
podporu.
Děkuji za odpověď .
Miloš Šmíd

http://www.nod32.cz