Cim se lisi placena verze AVG7 od AVG7 free pro domaci uzivani

Miloš Šmíd milosmid na volny.cz
Pátek Září 2 11:20:04 CEST 2005

Ahoj, Fandové,
rád bych se zeptal na následující:
právě mně končí licence na AVG 7 Profi. Zvažuji co dál ale tak, aby mě to
momentálně moc nestálo a splnilo to účel.
O NODu32, jeho kvalitách i nabídce slevy pro držitele ZTP-P od firmy Proxima
vím, ale přece jen je to hodně peněz, i když tady bylo hodně příspěvků o
tom, že to je opravdu kvalitní antivir.
Prodloužení AVG 7 profi na 24 měsíců stojí 574,40 Kč.
Ale ještě je tady ve hře anglická verze AVG pro domácí užití, která je
zdarma.
Mám nainstalovaný i Avast pro domácí užití také zdarma.
Moje otázka je taková: stačí k zabezpečení počítače free domácí verze? Čím
se liší domácí zdarma verze od těch placených, hlavně v případě AVG7? kromě
toho, že AVG není české a že na ně tuším není možné čerpat technickou
podporu.
Děkuji za odpověď .
Miloš Šmíd