Shareaza a nepravidelne stahovani dat

Čtvrtek Září 1 20:07:56 CEST 2005

Ahoj Michale,
shareazu bych být tebou vůbec nepoužíval, pokud mám dobré informace, tak
poslední verze obsahuje snad i nějaké spyware, takže takové programy nemám
rád. Dcplusplus je prostě nejlepší na sdílení a já osobně jsem tam nnašel
vždy všechno, co  jsem potřeboval. Pokud nenajdeš na českých hubech, najdeš
na zahraničních, jenom trošku hledat. S pozdravem Jiří Stojaník.
----- Original Message -----
From: "Michal Suchý" <suchy.michal na tiscali.cz>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Thursday, September 01, 2005 5:19 PM
Subject: Shareaza a nepravidelne stahovani dat

Ahoj fandové. Používáte někdo program Shareaza na sdílení dat po síti?
Jestli ano, nestává se vám, že je stahování dat nepravidelné, tzn. zmenší se
počet zdrojů nebo se stahování úplně zastaví? Mě toto Shareaza dělá, proto
musím dát třeba pozastavit stahování a pak obnovit nebo najít více zdrojů,
aby to pokračovalo, ale stejně jejich počet časem klesá. Tento program je
podobný jako DC++ a někdy přes něj najdu to, co v DC++ ne. Taky umožňuje
chaty s uživateli. Zdraví Michal.

http://www.nod32.cz