Poskozeni instalacniho souboru

gp1 gp1 na nextra.sk
Čtvrtek Září 1 16:55:10 CEST 2005

Ahoj
Tak si to stiahni znova!
Nie vždy sa podarí stiahnuť archív v poriadku...
Peter

----- Original Message -----
From: "Michal Suchý" <suchy.michal na tiscali.cz>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Thursday, September 01, 2005 3:27 PM
Subject: Poskozeni instalacniho souboru

Ahoj fandové. Je možné, aby se soubor, který byl po stažení a pak ještě
hodně dlouho v pořádku,  nějak poškodil? Stalo se mi to u programu
Restorator 2005. Když jsem instaloval program, tak až do fáze, kdy můžu dát
tlačítko Install a je vše připravené proběhne všechno dobře, ale po
stisknutí tlačítka Install se objeví chyba a tlačítka opakovat, přerušit a
přeskočit. Chyba je v tom smyslu, že se stala při kopírování souboru, teď je
cesta a název souboru a že je zdrojový soubor poškozen. Týká se tato chyba
přímo instalačního programu nebo něčeho ve Windows? Zkoušel jsem to i na
jiném počítači a taky ta stejná chyba. Šlo by toto ještě nějak opravit nebo
raději znovu stáhnout? Do souboru jsem nijak nezasahoval ani jsem v něm nic
neupravoval. Zdraví Michal.