Program na poslech ceskych radii

Peter Vágner peter.v na djmarkus.sk
Čtvrtek Září 1 15:52:37 CEST 2005

tak na záznam zo shoutcast a icecast serverov pomôže streamripper
(http://streamripper.sourceforge.net) alebo o nahrávaní MP3 streamov som už
tohoto roku raz písal do fandy, vyskúšajte preto ak si maily neodkladáte
vyhľadávanie, nech pán Břinda vidí, že to má svoje využitie. Na záznam
windows media je zas najvhodnejší SDP (http://sdp.ppona.com) tento síce
zapisuje do registry, ale lepší som zatiaľ nenašiel.
Na real media som našiel tiež nejaký program, ale jeho vývoj sa kôli
problémom s licenčnými podmienkami zo strany real networks zastavil. Tak si
zagooglujte, lebo som si nie istý, či by som aj ja nevedomky  neporušil
podmienky tejto konferencie.
PV

----- Original Message -----
From: "Miloš Šmíd" <milosmid na volny.cz>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Thursday, September 01, 2005 3:08 PM
Subject: RE: Re[6]: Program na poslech ceskych radii

Ahoj, Fandové, přímou zkušenost s programy pro poslech rádií nemám, občas
něco poslouchám po odkliknutí na webu přes WinMedia Player, tuším, že to jde
i přes WinAmp. Eventuelně stačí získat asx soubor s uloženým pořadem  Ten
odkaz je velmi malý - například pokud by někoho zajímal rozhovor premiéra
Paroubka na Radiu 1 k CzechTeku, mohu zaslat.
Ale zpět k programům na poslech netových rádií.
Hledal jsem a hledám software nejlépe freeware a takový, který se nemusí
instalovat, resp. nezapisuje nic do registrů a systému, nejen k poslechu,
ale k záznamu vysílání.
Nedávno jsem zkoušel ASFRecorder, který to měl umět. Byl uveřejněn na CD
Computeru, ale nějak to nefungovalo.
Další adept, který vyšel v aktuálním čísle PCWorldu a určitě se dá stahnout
i ze stahovacích serverů, je NetRadio, ale ještě jsem to nezkoušel. Prý také
umí záznam.
Přehled některých netových stanic získáte s odkazy ve Windows Media Playeru.
Miloš

http://www.winload.de/download.php?subid=66ace5fc4a7ee76623aeb222b69f334d&pr
ogramm_id=37152