Program na poslech ceskych radii

Miloš Šmíd milosmid na volny.cz
Čtvrtek Září 1 15:08:43 CEST 2005

Ahoj, Fandové, přímou zkušenost s programy pro poslech rádií nemám, občas
něco poslouchám po odkliknutí na webu přes WinMedia Player, tuším, že to jde
i přes WinAmp. Eventuelně stačí získat asx soubor s uloženým pořadem  Ten
odkaz je velmi malý - například pokud by někoho zajímal rozhovor premiéra
Paroubka na Radiu 1 k CzechTeku, mohu zaslat.
Ale zpět k programům na poslech netových rádií.
Hledal jsem a hledám software nejlépe freeware a takový, který se nemusí
instalovat, resp. nezapisuje nic do registrů a systému, nejen k poslechu,
ale k záznamu vysílání.
Nedávno jsem zkoušel ASFRecorder, který to měl umět. Byl uveřejněn na CD
Computeru, ale nějak to nefungovalo.
Další adept, který vyšel v aktuálním čísle PCWorldu a určitě se dá stahnout
i ze stahovacích serverů, je NetRadio, ale ještě jsem to nezkoušel. Prý také
umí záznam.
Přehled některých netových stanic získáte s odkazy ve Windows Media Playeru.
Miloš

http://www.winload.de/download.php?subid=66ace5fc4a7ee76623aeb222b69f334d&pr
ogramm_id=37152