jaky kodek? kde stahnout? jak nainstalovat?

Peter Vágner peter.v na djmarkus.sk
Čtvrtek Září 1 14:48:17 CEST 2005

Ahoj Fandovia,
V poslednej dobe som si všimol zvýšenú mieru dotazov typu "jestli mi nechybí
nejaký kodek?"... a podobne, tak sa chcem s vami všetkými podeliť o moju
veľmi pozitívnu skúsenosť s balíkom k-lite mega codec pack, ktorý obsahuje
množstvo kodekov v čítane quick time alternative a real alternative.
Samozrejmé sú kodeky ako xvid, divx (neobsahuje verziu 6) mpeg2, 3ivx, a
tiež spústu direct show filtrú, real, ogg, aac, monkeys audio a mnoho
ďalších.
inštalácia je typu next back cancel, je možné si dokonca podľa potreby
zvoliť ktoré kodeky chcete inštalovať.
Existuje len jediné doporučenie, odinštalovať pred použitím všetky kodeky,
ktoré sú v balíku a vy ich máte z iných zdrojov. Ja som okrem tohoto packu
nikdy neinštaloval žiaden kodek ani žiaden software na strihanie videa typu
G knot či avi synth, mámm tu jedine virtual dub mod a ako nevidiaci si úplne
vystačím. teda záver: odinštalovať všetky kodeky čo máte v čítane quick time
a real player a nainštalovať k-lite mega codec pack z adresy
http://www.codecguide.com/
neobsahuje žiadne adware spyware a iné nežiadúce aplikácie.
Najnovšia verzia:
[ Version 1.37 | 24.6 MB | August 23rd 2005 ]
http://ftp.freenet.de/pub/filepilot/windows/multimedia/video/k-lite_codec_pack/klmcodec137.exe

http://www.proc.ru/soft/multimedia/klmcodec137.exe

obe linky vedu na ten isty subor.
PV 08 2OO5