Program na poslech ceskych radii

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Čtvrtek Září 1 12:44:27 CEST 2005

Hezký den, používá to rozhraní prohlížeče a pro přehrávání je potřeba
mít patřičné kodeky. V instalaci WinXP již jsou, pokud používáte
Win9x, nainstalujte si například Gordian Knot, zde:
http://www.free-codecs.com/download_soft.php?d=1086&s=43 Pozor, má to
11MB a jsou tam i aplikace na zpracování videa, myslím snad Virtual
Dub, který umí z filmu vytáhnout wave. Mirek Vít