Re: Jeden problém s The Bat vyřešen, další 2 zůstávají

David Louda info na mujnet.info
Úterý Květen 31 23:22:03 CEST 2005

Dobrý den,
uspořádání a řazení se dá v Batu nastavovat pro každý adresář zvlášť.
Pro vytváření zpráv v prostém textu zkuste vlézt do Nastavení -
Vlastnosti - Editor/Prohlížeč a jako výchozí editor zpráv zvolte
MicroEd. Nejsem si jístý, jestli se to změní tímhle, ale já to tak mám
:)
Možná bude mít to nastavení vliv i na ten nový řádek.
S pozdravem David Louda               mailto:info na mujnet.info

Reaguji na zprávu od MAREK DURILA, napsanou 31. května 2005, v 22:24:12: