Jeden problém s The Bat vyřešen, další 2 zůstávají

MAREK DURILA marekdurila na seznam.cz
Úterý Květen 31 22:24:12 CEST 2005

Ahoj Všichni,Tak problém ohledně zkrývání zpráv jsem vyřešil, nějak se mi nastavilo, aby se seskupovali podle pole předmět, ale zajímavé fungovalo jen u jednoho účtu a některých adresářů, dříve mě to nenapadlo, protože jsem si tam nikdy nehrál, až dnes mi to poradil pan Salaba, kterému tímto děkuji.Zdraví a děkuje   Marek DurilaPS: Ale doba ohledně stahovánní hlaviček zůstává nevim, kde nastavit, A jak nastavit, abych vždy nemusel zaškrtávat novou zprávu jako prostý text a potvrzovat nový řádek shift enter.Jinak jsem spokojen, divim se, že jsem používal OE.