práce s IE

Libuše Petrašová 393 na seznam.cz
Úterý Květen 31 15:01:09 CEST 2005

   Dobrý den,
potřebovala bych si ujasnit, jak pracovat s položkou "oblíbené" v IE.
Neprozřetelně jsem si všechny odkazy doposud ukládala do jediné složky  s
názvem odkazy a chtěla bych si v nich udělat pořádek. Ale nepřišla jsem  na
to, jak vymazat jen určitý odkaz v této složce. V dialogovém okně je položka
"uspořádat" a tam lze tabem najít položku "odstranit", ale to by se mi
smazala celá složka. A další věc... Jak přesunout odkazy ze stávající složky
do nové, kterou si vytvořím?
 Prosím, umíte-li mi někdo polopaticky poradit, budu ráda.

 Hezký den.
 Libuše P.