Vypnuty monitor

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Úterý Květen 31 02:54:37 CEST 2005

Zdravím, monitor zapínat nemusíte a počítači to nemůže nijak uškodit.
To máte jako když zapojíte nějaký audio komponent, třeba CD přehrávač
do zesilovače přes chinche, zesilovač nezapnete a CD přehrávač
posloucháte na jeho výstupu na sluchátka. Grafická karta posílá pouze
VGA nízkoúrovňové složky a proto se vypnutí monitoru, jehož vstup ho
zpracovává, nemůže nijak projevit na funkčnosti PC. Mirek Vít