Zdroj pro PC

Milan Habrnal m.habrnal na tiscali.cz
Pondělí Květen 30 23:27:39 CEST 2005

Dobrý večer!
Právě pro tyto účely slouží záložní zdroje. Pokud je to často, opravdu by to
mohlo způsobit problémy. Nejhorší je to, když se to stane během ukládání dat
na HD. Může se stát, že tak přijdete i ona data, pokud to je nový soubor
nebo to Scandisk neopraví. Lze si teoreticky představit i poškozenou
paměťovou kartu,fotoaparát či flaschdisk (klíčenku) pokud výpadek bude během
přesouvání dat z těchto nebo na tato média.
Zamyslete se na délce výpadků elektrické sítě a podle toho si vybertezáložní
zdroj. Chtělo by to pro našince se zvukovou signalizací, aby člověk věděl,
že síť vypadla, a že je práci třeba ukončit než se vybije akumulátor v
záložním
zdroji.
Na                 ceny zdrojů se můžete podívat např. na:
http://www.alfacomp.cz
nebo na jiný internetový obchod a vybrats požadovanou délkou pprovozu a
přijatelnou cenou.
   Milan.
----- Original Message -----
From: "Josef Drabek" <drabek.jos na braillnet.cz>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Monday, May 30, 2005 10:18 PM
Subject: Zdroj pro PC

Zdravím,
u nás poměrně často, třeba na malinkou chvilku, vypne el. proud            .
Pokud jsem
na počítači, jsou s tím problémy. V neděli to udělalo dvakrát za sebou a
totálně mi to rozhodilo Skype, nepomohla ani obnova systému, musel jsem ho
kompletně nastavovat znovu.
Jak řešíte tyto problémy?
Máte nějaký nouzový zdroj?
Za kolik a kde se dá něco, na překlenutí výpadku, pořídit?

Děkuji J. Drábek