Jak stahovat z trafiky na Brailcomu

Zdeněk Bajtl bajtl na braillnet.cz
Pondělí Květen 30 13:45:10 CEST 2005

Zase si malinko rejpnu.
Vy tu máte všichni, nebo aspoň celkem velká část pocit, že pavlač čte
každý a že na jakýkoliv zde napsaný mail je samozřejmé, že
zareaguje ten, koho se to týká.
Toť ovšem omyl. Pokud s něčím nesouhlasím a nebo se mně něco nelíbí,
musím nejlépe nejprve napsat přímo dané osobě či instituci.
Něco podobného se dělo na Fandovi, kde se nadávalo na zde neuvedenou
firmu,a le nikoho nenapadlo, své pocity, stížnosti, náměty poslat
přímo dané firmě. Nebo třeba, že by měl zareagovat SONS, což už jsem tu také
četl, ale nikdo přímo SONSu nenapsal.

Tak to tak ode mne dnes.

ZD

Dne pondělí 30. května 2005, 13:31, Antonín Kubáč napsal:

AK> Ahoj Zdeno.

AK>    Tak to je smutný příběh a zřejmně je to  v lidech. Neznám, jak to tam
AK> chodí s tím trafikantem, ale já jsem tehdy trefil na dobrého a ty bohužel na
AK> toho zlého. Určitě mají co vylepšovat a snad po této diskuzi zařídí nějakou
AK> nápravu i v tom webovském formuláři. Na škodu by ani nebylo, kdyby nějak
AK> zjednodušili to stahování  periodik.

AK>   Tak zatím  nashle.

AK>  Tonda.

>>> osoba. Všeobecně jsou asi ty formuláře na tom internetu pro nás
>>> nejobtížnější.  Se společností Brailcom žádné bližší kontakty nemám-