Jak stahovat z trafiky na Brailcomu

Rostislav Sedláček sedros na braillnet.cz
Neděle Květen 29 12:19:29 CEST 2005

Zdravím,

právě jsem to vyzkoušel jak funguje stahování v neděli v12:10 hod z Trafiky
a vše co bylo s včerejším datumem tak se mi to podařilo stáhnout. RS

----- Original Message -----
From: "Frantisek Dolezal" <fandadolezal na tiscali.cz>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Sunday, May 29, 2005 11:18 AM
Subject: Re: Jak stahovat z trafiky na Brailcomu

ZDRAVIM.
MÁM STEJNÝ PROBLÉM S TRAFIKOU.
VE VŠEDNÍ DEN SE MI OBĚVÍ: STRÁNKU NELZE NAJÍT.
V SOBOTU MŮŽU STAHOVAT COKOLIV, ALE POUZE
Z DATEM, KTERÉ JE V TU SOBOTU.
NAJEDU-LI NA JINÉ DATUMSTÁHNOUT NEMŮŽU NIC.
OKOPÍROVANOU PRŮKAZKU A ŽÁDOST JSEM ODESLAL,
TAKŽE JSEM ZAREGISTROVANÝ.
OD SPRÁVCE JSEM DOSTAL ZPRÁVU, ŽE MÁM ŠPATNÉ JMÉNO
A  HESLO. ANI JEDNO JSEM NEZMĚNIL A PŘITOM V SOBOTU TO JDE.
DĚKUJI DOLEŽAL.