Kde sehnat The Bat?

Zdeněk Bajtl bajtl na braillnet.cz
Čtvrtek Květen 26 18:23:44 CEST 2005

Zdravím,
Já chci jen nesměle upozornit, že je sice vše uvedené pravda, ale
nastavení programu k Vaší plné spokojenosti není vůbec hračka. Pokud
má někdo problémy s prací a nastavováním Outlook expressu, ať se
raději do The Batu nepouští.
Také ho užívá méně lidí, takže Vám zas tak moc lidí neporadí.
A s Jawsem s ním samozřejmě pracovat jde, ale jelikož nejde o oficiální
skripty dodávané od výrobce, nechodí tam vše stoprocentně a někdy si
musí člověk sám poradit za pomoci intuice.
Takže je to na Vás, ale pokud Vám OE funguje a nějaké zvláštní
problémy s ním nemáte a nejste hračička či trochu znalejší uživatel
PC, nehrnul bych se do toho.

ZD