Kde sehnat The Bat?

Marek Salaba salaba na braillnet.cz
Čtvrtek Květen 26 12:19:50 CEST 2005

Dobry den.

Mailovy klient "The Bat" je opravdu skveli program ktery jiz pekne
dlouho dobu pouzivam. Jak uz tu nekdo uvedl opravdu pri porovnani
muzeme vychazet s toho, ze mam vse co OE a take hodne veci co OE chyby
a nebo v OE nejde.

Program ma i ceske oficialni stranky a to www.thebat.cz , kde ho muzete
vyhodne zakoupit za koruny. Tuto zvyhodnenou licenci mohou ziskat osoby
s invalidnim duchodem.

S pozdravem MAREK SALABA

Původní zpráva "Kde sehnat The Bat?" z 25.5.2005 18:43 od J. Drastich :