Zmena uctu pri odpovedi

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Čtvrtek Květen 26 03:56:54 CEST 2005

Hezký nevím co, jelikož je skoro čtyři hodiny ráno. Ale.
The Bat!  - stránky výrobce www.ritlabs.com - jak tu již někdo psal,
jedná se o trialware, ale stojí to za zo do toho těch 800 kč dát.
Firefox - zrcadlo, přímý odkaz: ftp://ftp.cesnet.cz/MIRRORS/ftp.czilla.cz/mozilla.org/firefox/1.0.4/firefox-1.0.4.cs-CZ.win32.installer.exe
A to je zdarma. Mirek Vít