Zmena uctu pri odpovedi

GARAI Csaba csabag na centrum.cz
Čtvrtek Květen 26 00:55:57 CEST 2005

Ahoj, podla mna je problem v tom, ze pripade dvoch adries sa vlastne jedna len o aliasy, takze fyzicky sa jedna len o jedenucet. V tom pripade sa pri stahovani posty OE chova tak, ze sa pripoji na prvy ucet v zozname ako na prvy a tak stiahne vsetku postu cez neho a na ostatne - teoreticky virtualne adresy uz nic nezostane. Najbezpecnejsie a najspolahlivejsie riesenie je mat fyzicky tolko schranok, kolko je uctov. Ine riesenie asi nebude ani v pripade zmeny postoveho klienta, lebo to je problem aliasov - virtualnych adries - a fyzickej schranky.
s pozdravom Cs.
----- Original Message -----
From: "Štefan Kiss" <stefan.kiss na nextra.sk>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Wednesday, May 25, 2005 7:26 PM
Subject: Re: Zmena uctu pri odpovedi

   Ahoj Božka!

    No asi na tom niečo bude. Ja mám fyzicky jednu schránku na Nextre a na
nej urobené tri adresy. Takže do tej istej schránky prichádza moja pošta,
manželkina aj služobná. V OE ale musím mať tri účty, aby som mohol poštu cez
rôzne adresy odosielať. S odchádzaním pošty nie je problém, pretože máme
spoločný pop3 server aj smtp server. Moja otázka však je, ako teda donútiť
OE, aby sa primárne pripojil k schránke cez môj účet a stiahol všetku poštu
cezeň? Všimol som si totiž, že on sa skutočne najprv pripojí cez manželkin a
stiahne všetku poštu. Až potom sa pripojí cez môj a služobný účet a už
samozrejme nestiahne nič. Takže Tvoj mail by vysvetľoval problém, že ak mail
prišiel cez manželkin účet, tak ho chce OE aj cezeň odoslať. Otázka teda je,
ako to spraviť, aby poštu OE stiahol cez môj účet. Pritom ten môj je
predvolený.

     Števo