ako identifikovat usb kluc

JUDr.B.Dohelský judr.dohelsky na quick.cz
Středa Květen 25 19:53:53 CEST 2005

Já mám podobný problém, a to zase s bezdrátovou klávesnicí. Zhruba před
třemi měsíci jsem dostal jako dárek bezdrátovou klávesnici a myš, připojené
přes USB k počítači. Avšak rovněž k tomu nebylo dodáno výrobcem žádné
cédéčko s příslušným softwarem. V přiloženém letáku je pouze doporučení
stáhnout si potřebné ovladače z internetu a to konkrétně na adrese:
http://www.logitech.com/downloads/keyboards/obrázek klávesnice deluxe
cordless desktop. 'Avšak tam je tolik různého softšware k této klávesnici,
že se v tom nevyznám. Pro informaci uvádím, že používám Windows 98, Druhé
vydání. Při připojení k internetu si sice systém stáhl základní ovladač,
takže klávesnice i myš s počítačem normálně komunikují, avšak například
pracovat s multimédii a internetem i Outlookem (na což má výše uvedená
klávesnice příslušná tlačítka, mi prozatím nejde.
Poradí mi někdo, jaký software si mám vlastně stáhnout, aby mi výše uvedená
klávesnice fungovala i svýše uvedenými rozšířenými funkcemi?
Předem děkuji za případné informace a jsem s přátelským pzdravem
Bohouš

----- Original Message -----
From: "GARAI Csaba" <csabag na centrum.cz>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Tuesday, May 24, 2005 2:25 PM
Subject: Re: ako identifikovat usb kluc

Zdravim, mam podobny problem, dostal sa ku mne USB flashdisk 64 MB, ktory
nielenze nema k sebe drivery, ale je dokonca reklamny, tzn. miesto znacky na
tele ma reklamu firmy, ktora ju rozdava ako darcek obch. partnerom. V XP
neni problem, ale vo W98 tiez neviem co s nim. Naviac sa v XP nehlasi pod
ziadnou znackou, len ako 64MB USB device - co nie je velmi intuitivne.:-)
Neviem ani o obecnom drivery pre W98 od Microsoftu...
s pozdravom Cs.