Zmena uctu pri odpovedi

Antal nukab na nextra.sk
Středa Květen 25 23:07:02 CEST 2005

Ahoj, Števo.

To máš jednoduché:

Ak chceš, aby Ti poštu sťahoval OE iba z jedného konta, tak zvoľ:
Nástroje/Kontá a v každom konte, cez ktoré nemá byť pošta sťahovaná zvol
Vlastnosti. Tam sa tab presuň na začiarkavacie políčko
"Pri prijímaní pošty a pri synchronizácii zaradiť aj toto konto"
a odčiarkni ho. Nechaj ho začiarknuté iba u toho konta, cez ktoré má byť
obsah schránky prezeraný a sťahovaný.

Zdraví Milan
----- Pôvodná správa -----
Od: "Štefan Kiss" <stefan.kiss na nextra.sk>
Komu: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Odoslané: 25. máj 2005 19:26
Predmet: Re: Zmena uctu pri odpovedi

   Ahoj Božka!

    No asi na tom niečo bude. Ja mám fyzicky jednu schránku na Nextre a na
nej urobené tri adresy. Takže do tej istej schránky prichádza moja pošta,
manželkina aj služobná. V OE ale musím mať tri účty, aby som mohol poštu
cez
rôzne adresy odosielať. S odchádzaním pošty nie je problém, pretože máme
spoločný pop3 server aj smtp server. Moja otázka však je, ako teda donútiť
OE, aby sa primárne pripojil k schránke cez môj účet a stiahol všetku
poštu
cezeň? Všimol som si totiž, že on sa skutočne najprv pripojí cez manželkin
stiahne všetku poštu. Až potom sa pripojí cez môj a služobný účet a už
samozrejme nestiahne nič. Takže Tvoj mail by vysvetľoval problém, že ak
mail
prišiel cez manželkin účet, tak ho chce OE aj cezeň odoslať. Otázka teda
je,
ako to spraviť, aby poštu OE stiahol cez môj účet. Pritom ten môj je
predvolený.

     Števo