ADSL od COL za 415 vcetne DPH

GARAI Csaba csabag na centrum.cz
Středa Květen 25 12:00:19 CEST 2005

Zdravim, jsem tehoz nazoru je to jen prvni vlastovka. COL nikdy nepatril k nejlevnejsim - stejne jako Telefonica, ale je nasadena latka. Umim si predstavit od nekterych poskytovatelu cenu na hranici 400 CZK, treba od EMEA Telecomu, ale IMHO vyrazne nizsi nabidka nez je tech 415 asi nebude, nebot velkoobchodni cena od CTc vyraznejsi prostor k nizsim cenam  nedava.
Jdu si pecist ten clanek.:-)
s pozdravem Cs.
----- Original Message -----
From: "Michal Jungmann" <jungmann na braillnet.cz>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Wednesday, May 25, 2005 10:01 AM
Subject: Re: ADSL od COL za 415 vcetne DPH

Dobré odpoledne,

další informace k levnému ADSL najdete v článku, který dnes vyšel na Lupě:

http://www.lupa.cz/clanek.php3?show=4158

Pokud zkusím shrnout hlavní myšlenku do jedné věty: Kromě Czech On Line se
na levné ADSL chystají v červnu i další poskytovatelé včetně Telecomu, takže
se vyplatí chvilku počkat.

S pozdravem

Michal Jungmann