ako identifikovat usb kluc

Antal nukab na nextra.sk
Úterý Květen 24 19:59:14 CEST 2005

Ten istý problém mám aj ja. Mám Win98 (druhé vydanie) a dostal som
kľúčenku značky Pretec iDisk Tiny Luxury.

Z internetu sme stiahly doporučený ovládač a kľúčenka iba zabliká. Win
zaznamená nový hardware ale to je všetko.

Milan
----- Pôvodná správa -----
Od: "gp1" <gp1 na nextra.sk>
Komu: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Odoslané: 24. máj 2005 13:10
Predmet: ako identifikovat usb kluc

Ahoj Fandovia
Obrátil sa na mna kamarát z otázkou:
Ako mám identifikovať USB klúč?
Dostal totiž darom USB klúč. V prostredí Windows XP sa síce klúč chytí,
ale
pracuje nejako pomaly. Nakolko kamarát používa Windows 98, nemôže klúč
používať, lebo nemá driver. Samozrejme ku klúču nedostal žiadnu informáciu
výrobcovi.
Existuje nejaký spôsob, ako zistiť bez demontáže výrobok a typ rozhrania?
Nie je jasné, či je použité rozhranie USB1 alebo USB2.
Kto poradí?
Dakujem.