Zmena uctu pri odpovedi

P. Partyka partyka na mujbox.cz
Úterý Květen 24 19:05:53 CEST 2005

Co osobně vím, jedna věc je nastavení výchozího účtu, to znamená, že tento
účet se objeví vždy při zaslání mailu, druhá věc je, zda náhodou není v účtu
na položce "odpovídat" nadefinován jiný. Jinak je zvláštní, že odpověď
"komu" zmizne. Jo myslím, že ještě v nastavení oe je nějaká položka ve
smyslu "odpovídat z účtu, na který mail přišel".
Zdraví

P.Partyka, tel.608-100-608, mail PARTYKA na MUJBOX.CZ
----- Původní zpráva -----
Od: "Štefan Kiss" <stefan.kiss na nextra.sk>
Komu: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Odesláno: 24. května 2005 17:47
Předmět: Zmena uctu pri odpovedi

   Ahoj priatelia!

  Vedeli by ste mi niekto povedať, prečo OE odosiela odpovede na mail cez
iné účty než predvolený? V praxi to vyzerá tak, že mám v OE vytvorené asi 3
účty, cez ktoré môžem posielať a prijímať maili cez 3 rôzne adresy. Jedna je
moja, jedna manželkina a jedna služobná. No keď príde mail na moju adresu a
ja dám odpovedať, OE automaticky zmení hodnotu v položku "od" na inú adresu
než moju. Tak sa mi už viackrát stalo, že som napr. odpovedal na mail v
konferencii a ten sa mi vrátil späť. Až po čase som zbadal, že to preto,
lebo odišiel z manželkinej adresy. Dosť ma to štve, lebo ak píšem viac
mailov a zabudnem pri každom pozrieť políčko "od", často maili odídu z
nesprávnej adresy.
  Pred reinštaláciou Win sa mi v priečinku pošta na odoslanie pri názve
správy zobrazoval aj účet, cez ktorý správa odíde. Teraz mi to už neukazuje.
Neviete ako to nastaviť?

    S vďakou

    Štefan