Re: Práce s dokumenty ve formátu PDF

Pavel Cejnar cejnar na braillnet.cz
Úterý Květen 24 09:51:51 CEST 2005

Dobry den,
JAWS 5.0 bez problemu cte PDF dokumenty v Adobe Acrobat Readeru napriklad ve verzi 6.0 CE. Stejne tak je mozne vyuzivat pokrocilejsi vlastnosti PDF dokumentu jako aktivovani odkazu atd.

Pavel Cejnar
  ----- Original Message -----
  From: Jiří Machota
  To: Pro fanousky vypocetni techniky
  Sent: Thursday, May 19, 2005 10:36 AM
  Subject: Práce s dokumenty ve formátu PDF

      Ahoj fandové, možná, že tu tento problém byl již vícekrát konzultován, ale přiznám se, nestačím kvůli pracovnímu nasazení vše sledovat. Jde mi o to, do jaké míry lze s Jawsem pracovat s dokumenty ve formátu PDF, mám konkrétně na mysli jejich čtení, průběžný zápis a vyhledávání konkrétních informací nebo řetězce.

  Všem díky za rady.
                      Jirka Machota