Dotaz ohledně vypínaní počítače

GARAI Csaba csabag na centrum.cz
Pondělí Květen 23 00:43:41 CEST 2005

Zdravim, podeziram W98, ze za to muze a v podobnych pripadech by mela pomoci zaplata pro W98, ktera je k dispozici na strankach Microsoftu. Bohuzel narychlo nevim o ktrou z te prehrsle balicku v tomto pripade jde - stejne bych doporucoval nainstalovat vetsinu z nich.
s pozdravem Cs.
----- Original Message -----
From: <TerezaAdmin na km1.fjfi.cvut.cz>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Sunday, May 22, 2005 7:37 PM
Subject: Dotaz ohledně vypínaní počítače

Přátelé,
obracím se na Vás s následujícím dotazem:
Nedávno jsem byl nucen na svém počítači reinstalovat systém Windows 98,
Druhé vydání, a to kvůli výměně harddisku. Po opětovné instalaci všech
potřebných programů se mi stalo, že počítač nelze standatrním způsobem
vypnout. místo aby se všechny programy při zadání příslušného povelu
"Vypnout" z nabídky Start ukončily, obrazovka sice zhasne, lépe řečeno
ztmavne, avšak počítač se úplně nevypne, takže je nutno jej restartovat,
poté spustit MS Dos, a teprve z tohoto prostředí počítač vypnout pomocí
příslušného tlačítka.
Můžete mi prosím někdo poradit, co se s tím dá dělat?
Předem děkuji za informaci a jsem s přátelským pozdravem
Bohouš