Registrace

Josef Drabek drabek.jos na braillnet.cz
Sobota Květen 21 16:16:52 CEST 2005

Tady není v podstatě co radit. Pokud je v programu čeština u každého
editačního pole je informace. Je třeba si vymyslet jméno pod kterým budu
viditelný pro jiné uživatele, dále heslo, e-mailová adresa a tuším, že jiné
informace o sobě můžete ignorovat.
Pokud chcete někomu volat, musíte znát nebo si pomocí programu vyhledat jeho
jméno pro Skype.
Program otestujete voláním na echo123, kde uslyšíte hlášku v angličtině po
které něco namluvíte a systém přehraje zpětně vše do sluchátek. Pokud se
uslyšíte, máte program správně nastavený a můžete ho běžně používat.
Projděte si po registraci pořádně menu a postupně přijdete na vše sám.
Nebojte se zkoušet, vše je zdarma.
J. Drábek

Prosimvás poraďte mě jak se mám do programu skipe registrovat. Vůbec nevim
co mám do registračních polí mám zadat. Prosimvás Napište mě podrobný postup
co se doté registrace u programu skipe zadává. A pak kdiž jsem registrovaný
jako nový uživatel jak mám postupovat dál. Moc krát děkuji za postup. Zdraví
David Novák.