archivovanie fandy bolo Textaloud

Peter Vágner peter.v na djmarkus.sk
Pátek Květen 20 16:49:13 CEST 2005

No, toto tu uz tiez X krat bolo prediskutovane, i ked mne sa tiez tato
myslienka paci. Vo fande som uz zhruba 2 az 3 roky, ale koli padu systemu
mam aktualne zobrazene spravy len od 26.9.2004. Miesto na webe by som mohol
pozhanat pre pripadneho zaujemcu, kto by bol ochotny a aj schopny sa Petovho
napadu ujat???
Dakuje
PV

----- Original Message -----
From: "Peter Nedorost" <peter.nedorost na seznam.cz>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Thursday, May 19, 2005 10:08 PM
Subject: Re: Textaloud

Tu je text Peťových dvoch dávnejších mailov na túto tému na pripomenutie:

Ahojte fandovia
Dosť často sa medzi nami diskutuje o programoch, ktoré umožňujú prevod
textových súborov do formátu mp3. Ja som na dnešných potulkách internetom
objavil jeden zaujímavý plugin do winampu, ktorý umožní prehrávať čistý text
a tiež XML priamo vo winampe. Samozrejmé, že s nainštalovaným lame mp3
enkodérom by mal teda podľa môjho názoru winamp byť schopný text uchovať aj
do formátu mp3. Neviem prečo nedosahuje tento plugin s použitím hlasu
wintalker voice maximálnu rýchlosť ako to robí jaws, aleˇmyslím, že keď
niečo robíte s počítačom a zároveň chcete počúvať knihu, je toto celkom
dobré riešenie.
stiahnite si plugin tu:
http://download.nullsoft.com/customize/component/2001/1/21/P/Text_Speech_Plu
gin.exe
Verzia pluginu, ktorú som vám tu nalinkoval je pravde podobne dosť stará,
tak idem ešte pohľadať, či nenájdem niečo lepšie, kde by bolo možné
nastavovať aj nejaké záložky a pod, ale veľa  si od toho neslubujem.
PV
A ešte:
no, tak standardne ako sa konfiguruju vsetky pluginy, tak I tento stlacte
ctrl+P otvori sa okno nastaveni winampu. potom sa v stromovom zozname
premiestnite do plugins\input a dva X tabulatorom na zoznam pluginov.
pravdepodobne uplne na konci zoznamu bude plugin, ktory ste si
nainstalovali, podla nazvu ho spoznate. potom este raz tab a budete na
tlacidle configure.
ak  tam nic nenajdete, tak ovl. panely\speech a tam defaultny voice nastavte
na jakub a bude vybavene.
PV
Záverom odomňa - neraz hovorím, že je užitočné zohnať si celý archív Fandy a
to upravený rovno pre mailového klienta, v našich podmienkach asi
najčastejšie Outlook express. Potom má človek všetko poruke a medzi tými
skoro 20000 mailami od začiatku konferencie väčšinou už nájdete odpovede na
svoje otázky a nemôže sa vám napr. stať, že by niekto kto svojho času veľmi
kvalifikovane odpovedal na daný problém teraz tak už neurobil, lebo načo
písať dva razy to isté? Možno by bolo dobré, keby niekto s rýchlym
pripojením a dostatočným miestom niekde na webe takýto súbor pre Outlook so
všetkými mailami urobil, človek si to potom môže prehliadať offline
hocikedy, nič ho to nestojí a skrátka...
s pozdravom Peťo