Outlok express-ponechani zprav.

Antonín Kubáč kubac na mybox.cz
Čtvrtek Květen 19 12:54:29 CEST 2005

Zdravím všechny příznivce konference Fanda.

   Potřeboval bych poradit s tímhle problémem. Jako poštovního klienta
používám outlook express a nevím, jak u něho nastavit, aby mi s určité
e-mailové adresy stáhl všechny zprávy ke mně do počítače a přitom tam
všechny zprávy nechal pro další stáhnutí znovu. Zkoušel jsem si vytvořit
pravidlo, kde jako druh zpráv jsem zaškrtl všechny zprávy a jako operaci
jsem vybral operaci nenačítat ze serveru. Pravidlo jsem uložil a zkusil.
Načetla se mi pouze jedna jedinná zpráva a ostatní nic. Díval jsem se na tu
e-mailovou schránku přes webovské stránky a je tam těch příspěvků hodně.
Takže mi to pravidlo moc dobře nefunguje. Ještě jsem zapoměl uvést, že jsem
si pro stažení těchto zpráv a pro přístup k této e-mail adrese vytvořil
samostatnou identitu, takže s oprávněním k přístupu k schránce by problém
být neměl.
Mohli by Jste někdo poradit, jak to pravidlo nastavit? Jinak s vytvářením
pravidel žádné problémy nemám.

Takže děkuji všem  za případnou pomoc.

Zatím nashle.  Tonda.