Re: W98-Wxp - bolo RE: Re[4]: Wtv a značky - bolo - RE: Re[7]: Text-To-Speech systém EPOS

JUDr.B.Dohelský judr.dohelsky na quick.cz
Středa Květen 11 23:03:55 CEST 2005

Laco, to jsi teda třída! Já mám v mašině disk sotva 20 giga, z toho skoro
celých 15 giga volných. To víš, my právníci jsme skromní, takže šetříme
místem. No ale teď vážně. To je právě jedna z předností Win98, že oproti XP
zabírá méně místa. Ale samozřejmě, že těm, kteřým XP běhá dobře, to přeji.
Zkrátka: každý nechť má, co mu nejlépe slouží.
Zdraví Bohouš

----- Original Message -----
From: "Ladislav Csepi" <lacoc na nextra.sk>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Wednesday, May 11, 2005 9:46 PM
Subject: re: W98-Wxp - bolo RE: Re[4]: Wtv a značky - bolo - RE: Re[7]:
Text-To-Speech systém EPOS

Mne sa tu Winme držia už kolo roka. Na rôzne údržby typu Adavare, či Norton
atd... nemám čas to spúšťať. Musím ale podotknúť, že môj systém drží pokope
Božka, čo občas príde na pól dňa spraví neviem čo a potom to celkom beží...
Keď to stuhne, tak tvrdý reset a to bez následného scandisku. Ba: idem teraz
spustiť aspoň štandartný - plný, alebo Diskdoctor by tu bežali tak 2 dni -
mám tu diskové pole o 150 gb a to sa mi nežiada čakať. Mám tiež notebooka s
prvými osmičkami, kde to beží asi 5 rokov. Ku všemu mám porobené zálohy na
diskoch s fungujúcimi systémami a keby to druzglo, tak privolám technika,
nech to preghostuje.
No; asi sa mnohým zvás stavajú vlasy na hlave ale čas je drahý a tak škrtím,
kde sa dá - L

http://www.nod32.cz