operacne systemy windows porovnanie vlastnosti

Milan Zidek mz_konference na centrum.cz
Čtvrtek Květen 12 18:10:54 CEST 2005

> Nechci se hádat, ale tento Váš závěr prosím vychází z teorie nebo z
> praxe? Mé zkušenosti s Windows 2000 jsou totiž spíše tristní. Na rozdíl
> od XP jsou sice schopny slušně fungovat i na starším/slabším počítači,
> ale se stabilitou to vůbec není tak slavné, jak se všeobecně traduje...
Když jsme u tě stability. Vezměme si (skoro) libovolná wokna - čistou
instalaci. Nainstalujte soft, který potřebujete (žádné hry a spol...) a
pokud nebude žádný velký pohyb software kromě aktualizace systému
(odinstalace, instalace,..., ...) a s počítadlem prostě budete jen
pracovat, je velká šance, že vám wokýnka poběží v naprosté spokojenosti.
Pak ještě dávat pozor na Inetu... Mě v práci běží pro výuku prakticky
pohodové staré počítače s Win95a, 98SE a protože tam nikdo kromě mě nedělá
zásahy šlapají jako hodinky (pokud to u woken jde říct). A vystačim si s
drobnou údržbou :-))

Stačí ale udělat z počítače herní či "experimentální" PC a máte starosti na
krku...

Milanz