Dobry tip pro uzivatele systemu Windows XP

Martin Beran jazzeman na seznam.cz
Čtvrtek Květen 12 15:35:14 CEST 2005

Milí Fandové,
dnes jsem čirou náhodou na serveru Technet narazil na tip, který by mnohým z
vás mohl usnadnit práci a zvýšit úspěšnost při vyhledávání v dokumentech na
lokálním disku počítače. Podotýkám, že jsem tip neodzkoušel, protože mně tu
ixpéčka neběží, ale dávám to k dobru. Následuje text:
256 - naučte Windows XP vyhledávat i v PDF
I přesto, že již nějakou dobu je dostupných hned několik daleko lepších
mechanismů pro vyhledávání dat na lokálním pevném disku počítače, někdo
stále může
a nebo musí používat ten integrovaný ve Windows. Služba vyhledávání však
není dokonalá. V době, kdy se celá řada dokumentů ukládá do PDF, je tak
téměř
nutností vyhledávat i v těchto souborech. S tím si však klasické vyhledávání
ve Windows neporadí. Stačí však doinstalovat jednoduchou utilitku Adobe PDF
IFilter a problém zmizí. Tu si stáhněte na
adrese:
http://download.adobe.com/pub/adobe/acrobat/win/all/ifilter60.exe
(pro verzi 6) a poté nainstalujte. Nyní je vyhledávacímu systému
Windows umožněno indexovat PDF-dokumenty za pomocí služby Microsoft Index
Server.
Celý text najdete zde:
http://technet.idnes.cz/software.asp?r=software&c=A050419_194844_software_dvr
Tak snad to někomu pomůže, přeji mnoho zdaru.
Martin.