re: W98-Wxp - bolo RE: Re[4]: Wtv a značky - bolo - RE: Re[7]: Text-To-Speech systém EPOS

Ladislav Csepi lacoc na nextra.sk
Středa Květen 11 21:46:30 CEST 2005

Mne sa tu Winme držia už kolo roka. Na rôzne údržby typu Adavare, či Norton
atd... nemám čas to spúšťať. Musím ale podotknúť, že môj systém drží pokope
Božka, čo občas príde na pól dňa spraví neviem čo a potom to celkom beží...
Keď to stuhne, tak tvrdý reset a to bez následného scandisku. Ba: idem teraz
spustiť aspoň štandartný - plný, alebo Diskdoctor by tu bežali tak 2 dni -
mám tu diskové pole o 150 gb a to sa mi nežiada čakať. Mám tiež notebooka s
prvými osmičkami, kde to beží asi 5 rokov. Ku všemu mám porobené zálohy na
diskoch s fungujúcimi systémami a keby to druzglo, tak privolám technika,
nech to preghostuje.
No; asi sa mnohým zvás stavajú vlasy na hlave ale čas je drahý a tak škrtím,
kde sa dá - L