Re: Re[2]: Wtv a značky - bolo - RE: Re[7]: Text-To-Speech systém EPOS

Josef Kaplan josef.kaplan na braillnet.cz
Středa Květen 11 21:04:46 CEST 2005

Dobrý večer
Nedá mi to a musím se ozvat.
Teť jsem na win xp přešel a jsem spokojen. S win 98 jsem měl hodně problémů.
Mám vysoko rychlostní připojení a co chvilku byl nějqaký problém i při
používání různých ochran
Josef Kaplan