Re: Wtv a značky - bolo - RE: Re[7]: Text-To-Speech systém EPOS

JUDr.B.Dohelský judr.dohelsky na quick.cz
Středa Květen 11 14:19:14 CEST 2005

Ne, Jirko, v tom není takový problém. Pokud nepomůže "měkký reset", dám
klidně "tvrdý reset", nechám systém n aběhnout znovu a poté spustím program
Scandisk, který opraví případné dhyby na disku. A pak jedu veselé dál bez
většího zdržování. A ještě nikdy se mi nestalo, že by se "tvrdým restartem"
nějaký program či soubor poškodil tak, že by byla nutná jeho reinstalace.
Ostatně několikrát jsem se ptal lídí, kteří mají Win XP, zda-li jim to
nepadá. Samozřejmě, že jim to také občas spadne, i když možná méně než Win
98. Pokud jde o stabilitu, je podle mého názoru v tomto směru
nejspolehlivější Win2000. Ten je opravdu stabilní, takže padá málokdy. Ale
jak mě říkali odborníci, XP ještě tak stabilní prozatím nejsou - stále je na
nich totiž co vylepšovat.
Zdraví Bohuslav

----- Original Message -----
From: "Jiří Stojaník" <stojanik.jiri na tiscali.cz>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Saturday, May 07, 2005 10:40 AM
Subject: Re: Wtv a značky - bolo - RE: Re[7]: Text-To-Speech systém EPOS

Zdravím,
Peťo, já jsem těch důvoddů měl víc než větší zabezpečení. Např. když ve
win98 Ti zatuhne nějaký program, tak nevím jak jaws, ale winmonitor po
stisku ctrl+alt+delete, nehlásí ve win98 nic, samozřejmě, že  pro vidící se
tam objeví seznam procesů, které běží, ale nevidomý musí jenom tak kliknout
na ukončit úlohu a to ještě není jistota, že když ukončím seklý program, že
mi windows nenapíší další chybu a seknou se mi i další otevřené programy. U
xp se mi tohle nikdy nestalo. Prostě, sekne se jeden program, ukončím ho a
win zůstanou krásně běžet. Nehledě na to, že ve win xp krásně mluví i právě
správce úloh. Tohle byl jeden z důvodů, proč jsem přešel na win xp, kvůli
stabilitě. S pozdravem Jiří Stojaník.