co vy nato?

Středa Květen 11 11:06:50 CEST 2005

> Tak po změně v registru podle několikrát naměřené hodnotě 54ms se mi
> zvedl down o více jak 100kbps a up o více jak 50kbps. Buďto je to
> náhoda, nebo pravda.

No, osobně bych tipoval spíše to první. :-) Pokud jsem dobře pochopil
princip té změny, tak zvětšením TCP okna se dosáhne pouze toho, že
vysílající server méně často vyžaduje potvrzení o převzetí dat cílovým
počítačem a tím pádem odpadá čekání spojené s tímto potvzováním (= přenos
dat je plynulejší, bez prodlev), takže by se změna měla projevit spíše na
linkách s pomalejší odezvou (ping nad 100 či 200 ms).

M.J.