co vy nato?

Pondělí Květen 9 22:14:37 CEST 2005

> 2. Okno s údaji o Average nestihne přečíst ani dobře
> vidící člověk, protože se to ihned zavře.

A což si takhle spustit příkazový řádek a teprve z něj příkaz ping? :-) A
vzhledem k tomu, že v daném článku stejně žádná jasná vazba mezi naměřenou
hodnotou pingu a doporučenou velikostí TCP okna není uvedena, tak bych to
klidně zkusil naslepo bez měření, pokud si chcete někdo mocí mermo hrát...

M.J.