Re: Wtv a značky - bolo - RE: Re[7]: Text-To-Speech systém EPOS

Neděle Květen 8 09:26:49 CEST 2005

Ahoj Laci,
ja ti nevyčítam, že nepoužívaš Winxp, išlo mi len oto, že ako dôvod nato si
poukazoval práve číselnú aktiváciu Wtv. S WinMonitorom to máš to isté, teda
ten tvoj argument, rovnako by si musel niekoho vyťahovať z postele ako pri
Wtv, takže by si to mal jedno. A keď sa nato pozrieš zo širšieho hľadiska,
čo keby ti náhle odišiel disk, doska, procesor... Každý tu hovorí, aké sú
winxp stabilné, takže možno by ti jedno číslo na Wtv vystačilo na mnoho
rokov. :-))) Pravda to by si nesmel byť ako náš správca počítačov v škole,
ten si tam robí s počítačmi, čo chce. To tam prídem, chcem si spustiť Jaws a
toho nikde. Na moje otázky mi proste odpovie:
"Odvtedy čo si tu bol naposledy sa toho veľa zmenilo, ak to tu máš, môžeme
to nainštalovať..."
Proste vôbec ho nezaujímajú nejaké licencie za mnoho tisíc, už som takto
prišiel o mnoho značiek Jawsu, musel som si dokonca v krátkom čase pýtať aj
druhé číslo na Wtv, ešteže som začal používať Hlas  s disketou, lebo už by
mi bolo trápne mesiac čo mesiac pýtať od Rosasoftu nové číslo, argument
správcu školskej siete že sa toho veľa zmenilo od mojej poslednej návštevy
by asi nebrali. :-)))
s pozdravom Peťo