Adobe acrobat reader 7.0

Milan Zidek mz_konference na centrum.cz
Sobota Květen 7 19:11:50 CEST 2005

Ahoj,

> Ahoj fandové. Mám Adobe Acrobat 7.0 TryOut v češtině a mám jeden problém.
> Když chci dát z menu/nápověda položku registrace, tak je nedostupná.
Myslím, že je to v tom, že jde o zkušební verzi. Některé programy to tak
mají (pak nejde třeba vložit licenční číslo, na které by člověk neměl
nárok). Stalo se mi to, když jsem zkoušel PhotoshopElements. Myslím že po
koupení pošlou člověku odkaz na plnou verzi (nebo heslo pro sažení...).

> Nevíte, co s tím? Stahoval jsem verzi profesional. Zdraví Michal.
Nezbývá tedy nic jiného než zacálovat cca 18 000 Kč bez daně (pokud jsem to
na jejich stránkách vyčetl správně) a plná verze je vaše :-D

Milanz